1: Távolítsd el a kereket a járműről.
2: Tisztítsd meg alaposan a felnit magasnyomású mosóval. Távolítsd el a szennyeződéseket, koszt és fékport mindkét oldalról.
3: Távolítsd el a felnire rögzített súlyokat.
4: Ragaszd le a szelep szárát, hogy a RAPTOR ne érje a felhordás során.
5: Zsírtalanítsd a felületet, hogy eltávolítsd az útburkolati szennyeződéseket, kátrányt és olajmaradványokat.
6: Csiszold meg 180-220-as csiszolópapírral és piros dörzspárnával, amíg el nem éred a gyári bevonatot.
7: Használj piros dörzspárnát a felni íves részeinek eléréséhez.
8: Fújd le és tisztítsd meg újra zsírtalanítóval.
9: Használj 2-os maszkolószalag-darabokat a gumi letakarására, hogy megvédd a túlfújástól. Folytasd a maszkolást a felni külső pereme mentén.
10: A korrózió elleni védelem és jobb tapadás érdekében használj alapozót. Ajánlott 2 réteg RAPTOR 2K Epoxy Primer (REP/AL), RAPTOR Acid Etch Primer (RPTEP/AL) vagy U-POL Acid Etch Primer (ACID/AL). Fedj le minden fémfelületet, amely szabaddá vált.
11: Fújd fel az első réteg RAPTOR-t 4 bar nyomáson, kb. 80 cm távolságból.
12: A második réteget 45°-os szögben fújd fel az első réteg irányával ellentétesen.
Ne hagyd ki a TOP TIPPEKET!